·576 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mayıs 2020 17:35 Yetimhanede büyüyen Nisa ve Senem herşeylerini paylaşan kardeş gibi büyüyen çocuklardır. En büyük korkuları birbirlerinden ayrılmalarıdır. Bir gün yetimhaneye bir aile gelir ve Senem'i almak isterler. Kızlar ayrılmak istemeyince ikisini almak zorunda kalırlar. Yeni aile, yeni hayat, yeni okul, yeni ortamlar ve kızların bu durumlarda karşılaştığı duygusal zorlukların anlatıldığı bir roman.
Bu seriyi çok satanlar listesinde görüp almıştım. Maalesef konusu lise çağında 17 yaşindaki kızların aşk karmaşası olduğundan sevmedim. Evet yazarın ifade tarzı güzel, zaten başarılı bulunmuş ki rağbet görmüş. Fakat çoğu zaman okuduğum kitaplar için şöyle diyorum 500 sayfa değilde 300 sayfa olsaymış. Çünkü karakterlerin yapmış oldukları eylemleri birden fazla yapmaları sayfa sayısını çoğaltmış olabiliyor ama biz okuyucuları sıkıyor.