Muhteşem!
9/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2020 10. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 23 Mayıs 2020 19:10
Tek kelimeyle muhteşem bir kitap. Kitapta anlamadığım açık bir nokta olsa dahi karakter tahlilleri, betimlemeleri gerçekten çok başarılı. Sebahattin Ali’den okuduğum ilk kitap, muhakkak ki son kitap olmayacaktır; yazarın üslubunu çok beğendim. Kitabın sonunu okurken tahmin edebiliyorsunuz; ancak bu sona ilave birşey gelebileceğini tahmin edemiyorsunuz. Bu da hem tatlı, bir o kadar da üzücü bir sürpriz oldu. Şiddetle okumanızı tavsiye ederim, okuyun, okutturun. Keyifli okumalar :)
Edebiyat
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Fark Yayınları · 2019376,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.