3/10
·424 syf.··
2020 120. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 23 Mayıs 2020 20:42
Kitabı bitirdim ve şu cümleyi kurdum; "Keşke bunun yerine en sevdiğim romanlardan birisini tekrar okusaydım." Gereksiz bir sürü karakter, eski yeni tarihe gidiş gelişler, konu içinde anlaşılmayan geçişler ...Bu roman aşure gibi bir şey olmuş, hatta ekşimiş aşure gibi... Kitabın en başında baba çocuklarına bir masal anlatıyor. Orayı iyi okuyun. Kitabın en güzel , en ilgi çeken kısmı. Bir de kitabın sonunda "Teşekkürler" kısmında "Roya" isimli birisine ithafen şöyle bir cümle var : "Sen olmasaydın bu kitap birinci sayfanın ilk paragrafında ölüp giderdi." Gerçekten de ölmüş ama anlayamamışlar. iyi okumalar dilerim :)
1000Kitap
Ve Dağlar YankılandıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 202242bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.