Bir Garip Aşk Öyküsü beni ismiyle cezbedenlerdendi ve bir tavsiye üzerine varlığından haberdar olmuştum. Kitap başlangıcından itibaren öyle sürükleyiciydi ki hiçbir kısmında sıkıldığımı hatırlamıyorum. Herkül ve Henriette'nin aşkı kitabın ismiyle müsemma olduğu üzere fazlasıyla garip. Dönemin insanları tarafından ''hilkat garibesi''olarak adlandırılan bu güzel çocuğun ve doğumundan yaşamının sonuna kadar olan ilginç hikayesi aktarılıyor. Herkül'ün savrulan hayatını okurken Henriette karakteri biraz arka planda kalmış olsa da bu kitap, o ikisinin :) Okuduğunuz zaman anlaycaksınız ki sadece bir aşk öyküsü olarak nitelendirilmemesi gerekn bir kitap. Okurken bana Dorian Gray'in Portresi'ni anımsattığı kısımları oldu.
Bazen kitapta anlatılan kasvetli olayların kasvetine bürünüyorsunuz fakat bu dahi kitabın bir parçası olmaktan alıkoymuyor sizi. Keyifli okumalar.