10/10
·306 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Maksim Gorki'den okuduğum ilk kitap Çocukluğumdu.Aslına bakmak gerekirse bu kitaba başlarken bir takım endişelerim vardı çünkü daha önce okuduğum otobiyografi eserlerini fazla beğenmemiştim ve bu kitabında farklı olacığını düşünmüyordum açıkcası ama Çocukluğum kitabı önyargılarımı tamamen kırdı bunun en büyük sebebinin Maksim Gorki'nin üslubu ve düşünceleri olduğunu düşünüyorum.Kitabı tavsiye edebilirim,sürükleyici olduğunu düşünüyorum.Tek tavsiyem bu kitaba başlamadan önce diğer iki kitabı da tedarik etmeniz çünkü kitap merak uyandıran bir yerde son buluyor.
ÇocukluğumMaksim Gorki · Atlantis Yayınevi · 201619,6bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.