Puan vermedi·256 syf.··Beğendi
· Okuduğum ilk Agatha Christie romanıydı. Bunca kitabı varken ve Türkçe'ye de bunca kitabı çevrilmişken bu zamana kadar nasıl oldu da okumadım diye hayret ediyorum. Agatha Christie ve romanları hakkında yorum ve eleştiri yapabilecek bir yetkinlikte değilim ama kitabın ve hikayenin son derece sürükleyici ve ilk andan itibaren okuru içine çeken bir tarzı olduğunu söyleyebilirim. İnsan kitabı okurken bir anda kendisini olayı çözmek için uğraş veren dedektif Hercule Pairot gibi hissedip onunla birlikte katili bulmak için çabalarken buluyor kendini. Elbette bulamıyor ama neyse...
Polisiye roman sevenlere zaten tavsiye ediyorum ama bugüne kadar polisiye roman okumamış olanlara da şiddetle tavsiye ediyorum.