·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ocak 2017 00:00 Aylak değil flanörüm ben.
Bu kitabın üzerine birkaç cümle karalayabiliyor olmak bile çok iyi. Defalarca defalarca okumanın verdiği aşinalık asla yaşadığım duyguların önüne geçemedi. İçimdeki "karşı" duyguları bu kitapta bulmak hâlâ hayretle karşıladığım bir durumdur. Bay C.'nin yaşadığı iğretilik, kendine bir liman bulamayışı ve ne yapsa bir kalbe ilişemeyişi içimin en sarsılmaz köşesinde "benden" biri olarak anılmasını sağladı.
Atılgan bu kitabı yazarken ne düşündü bilmiyorum ama sadece edebiyat hakkındaki fikirlerimi şekillendirmekle kalmadı, hayata ulaşması olanaksız pencerelerden bakabilmemi de sağladı. Ruhumda açtığı delik kapanmadı. Bende oluşturduğu yıkım da düzelmeyecek. Ve kim bilir belki de ben bu kitaba sarılı öleceğim.