Kitapta en sevdiğim nokta yazarın bir düşüncesi var ve bunu ispatlıyor.Kitabın tek cümleyle özeti "neye inanırsanız,onu yaşarsınız".İnsan psikolojisini anlamak ve daha iyi hissedebilmek için okunabilecek güzel bir kişisel gelişim kitabı.Ama yazar bazı noktalarda bilinçaltını çok büyütüyor.