·176 syf.····Okunma: 25 Mayıs 2020 14:37 Evet, biraz karışığım bu kitapla ilgili. Sıradan ya da başyapıt diye nokta atışı bir yorum yapamıyorum.
Dili akıcı ve oldukça itici ( okurken kendiniz gözlemlediğinizde ne demek istediğimi anlayacaksınız)
Mesajlarla dolu bir kitap; bozulmuş düzenlerin , şiddetin yer aldığı öyküler var. Baş karakter hiç de sevimli değil. Antipati de duyabilirsiniz.
Bir çırpıda okuyabileceğiniz ve çok farklı dünyalarda yer alabileceğiniz bir kitap.
Kendine özgü bir yazar, bir kaç kitabını daha okumak isterim.