·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mayıs 2020 19:31 Amin maalouf'un okuduğum ikinci kitabı. Kitap yaşlı bir adamın kendi hayatından anılarını anlattığı bir hikayeden ibaret. Doğup büyüdüğü evi ve ailesini, üniversite hayatını, o dönemde katıldığı devrim gruplarını ve savaştan sonra tekrar ülkesine dönüşünü konu alıyor. Kitabın adından yola çıkarak aslında kafamda daha tarihi bilgileri barındıran, daha farklı bir hikaye olacağını düşünmüştüm fakat daha ziyade adamın yaşadıklarının odağında ilerliyor. Anlatım dili çok akıcı ve hızla okuyabileceğiniz bir kitap. Sonunu merak ettiren türden. Okumanızı tavsiye ederim.