·216 syf.····Okunma: 07 Mayıs 2020 16:52 Konusunu ,kurgusunu ,hikayesini sevdim ama anakarakter daha doğrusu anakarakterin kişiliği kafamı karıştırdı. Sanki belirli hatlarla çizilememiş gibiydi. Davranışları tutarsızdı. Farklı olaylar karşısında verdiği tepkiler sanki aynı insana ait olamazmış gibi geliyor bana. Düşünceleri sanki aynı zihnin ürünü olamazmış gibi geliyor.
Yazarın sonraki kitapları daha da güzel olur İnşaAllah.