Puan vermedi·261 syf.····Okunma: 07 Mayıs 2020 00:09 Yazar kitabı bastırmak için 20 yayınevine götürmüş ve hepsinden de geri çevrilmiş ne yazıkki. Basılınca da en çok satan kitaplardan biri olmuş.
Konunun kurgulandığı ortam farklı olsa bir distopya olacakmış bu kitap. Yazar, eğitimsiz ve yaşam için gereken şeyleri bir araya getirecek bir düzen olmadığında insan yaşamının ve toplumun nasıl bir karanlık dünyaya doğduğunu akıcı bir dille anlatıyor size. Bunu yeniden şekillenmeye hazır beyinlerle, çocuklarla yapıyor. İçimizdeki kötü insan toplumdan tamamen soyutlandığında çıkacak bir delik arıyor aslında. İnsanın kötü ve mantıklı yanının bolca çatıştığı bir kurgu var hikayemizde. Çocukluk ve masumluk bu kitapta kayboluyor...