Puan vermedi·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mayıs 2020 01:10 Bir şeyi ilginc bulduğumuzda kaşımızi kaldırırız ya hani, işte bu kitapta sayfaları çevirdikçe kaşınız hiç inmeyecek :) yazarın okuduğum bu ilk kitabı tam anlamıyla şeker tadında idi benim için. Yaşanmış olayların içinde saklı ilginç bağlantılar, akil almaz denebilecek tevafuklar, tesadüf demek bence hafife almak olur, ne ve olaylar silsilesi eminim sizi de çok şaşırtacak. Yazarın üslubunu tanımak için bu eseri oldukça uygun bence. Çayınızın yanına bir kitap arıyorsaniz, bence denemelisiniz