Puan vermedi·320 syf.····Okunma: 26 Mayıs 2020 13:53 Oya Baydar'ın kalemini hep sevmişimdir. Bu nedenle kitaplarının çoğunu okumuşumdur. Bu kitabı, bir anlatı. Uzun süredir anlatı türünde kitap okumamıştım bu bakımdan iyi oldu. Neler anlattı diye sorarsanız? Kimi zaman çocukluğunu, kimi zaman çocuğunu, devrim beklentisini ve darbe günlerini, hayalleri ve yaşanılan hayal kırıklıklarını, aşkları, nefreti, işkenceyi, cinayetleri, açlık grevlerini, yitirilen yaşamları, sürgünü, vatan özlemini ve kedileri...kısacası ne yaşamışsa onu. Bu nedenle kitap otobiyografik bir kitap aynı zamanda da yakın zaman Türkiye tarihi. Altı çizilecek, not alınacak, üstüne düşünülecek çok ama çok şey var. Ben severek okudum sizlere de tavsiye ederim.