·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mayıs 2020 18:33 Sabahattin Ali’den okuduğum 2. kitap.
Kürk Mantolu Madonna kadar etkileyici bulmasam da sonuyla boğaz düğümlemiştir...
Kitapta geçen öğeler ve tasvirler şahsımca başarılıdır.
Kitap oldukça akıcı ve bir o kadar da o dönem toplumda köylere kadar inen yozlaşma ve fakirleşmeyi gösteren başarılı bir gözlem, etkileyici bir rapor niteliği de taşımaktadır.
Kitaptan günümüzde kullanmadığımız pek çok sözcüğü öğrenme ve anlamlarını tam manasıyla çıkaramadığım kelimeleri dağarcığıma ekleme fırsatı buldum; bu da benim açımdan bir artıydı.
Keyifli okumalar dilerim :)