Dili oldukça akıcı ve tadı damağınızda kalan bir roman. Kitapta ağırlıklı olarak bir aşk hikayesi yer almaktaysa da kitabın başlarında bizlere önyargılı olmak konusunda iyi bir ders veriyor. Doğrusu insanlara bakış açımı bir nebze olsun değiştirdi bile diyebilirim. Her kitap değerlidir ancak böylesine güzel bir üslup ve dille yazılmış kitapları daha çok okumalıyız diye düşünüyorum.