Kitap yaşlı adam ve genç adamın ikili konuşması şeklinde ilerliyor. Yaşlı adam genç olana kendi düşüncesini aşılamaya çalışıyor. Tabiki bunu yaparken bize de aşılamaya çalışıyor bu düşünceyi.
Ben kitabı gayet güzel buldum ama ilerleyen yaslarimda tekrar okumak istiyorum bu tarz kitaplar bunu gerektiriyor bence. Ayrıca her bolum sonunda düşünülmesi gerekiyor bu sekilde daha guzel olur bence.