Puan vermedi·96 syf.··
Beğendi
·
2020 24. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 26 Mayıs 2020 20:12
Kendi ile savaşanları ben hep severim tereddütsüz okurum.Bu kitapta okunmaya değer, zaten ince bir kitap yormuyor hemen bitiveriyor.Heyecanla da ilerledi sayfalar ama sonu beni memnun etmedi gibi oldu.Bir noktada dağcı olaydan çıktı sessizliğe gömüldü gerçekten ve ben ne olduğunu bile yorumlayamadım öyle kapattım kitabı.Hisleri bir süre sonra yavaş yavaş gelişecek içimde sanırım. (Kitabın sonunda uzun bir sonsöz var, kitap yorumlanmış. Ben hemen okumadım biraz kendim yaşamak istedim kitabı.Onu okuyunca her şey netleşiyor tabi)
Edebiyat
Sessizliğin YanıtıMax Frisch · Kolektif Kitap · 2019763 okunma
·
149 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.