Okuduğum ilk Rasim Özdenören kitabı.Başlangıçta sıkıldığımı söyleyebilirim sebebi farklı iki hikâyeyi işlerken geçişler arasında çok bağlantı kuramamış olmam.Farklı bir anlatım tarzı.Modern dünyanın içindeki boğulmayı ve kayboluşu çok güzel ifade etmiş.Sonu beklemediğim şekilde bitti..