·480 syf.····Okunma: 27 Mayıs 2020 01:19 Oya Baydar’dan okuduğum ikinci kitap.İlk kitapta olduğu gibi bu kitapta da Türkiye’de daha önce yaşanmış bir olaydan esinlenilmişti.Geçen kitapta “Hayata Dönüş”operasyonu,bu kitapta ise Dersim olaylarından bahsediyordu.
Kitabın ilk sayfaları birazcık yavaş işliyordu ama yazarın dilini çok sevdiğim için çok sıkmadı beni.Daha sonra sır perdelerinin yavaş yavaş kalkmasıyla kitap son 100-150 sayfasında aldı götürdü beni...
Kitapta bir divamız var,Aliye Sema Hanım.Bir gün bir toplayıcıdan çocukluk fotoğraflarınızı buldum,hiçbir şekilde para istemiyorum diyor.Ve Aliye Sema Hanım’ın hayatı bambaşka bir kapıya açılıyor.
Bence alın okuyun ve kesinlikle okutun.Yazarın ideolojisine değil yazdıklarına bakın.