Yenicerisi, isimsizi, isim alanı, Nadiresi, hadisesi bence muhteşemdi...
Padişahı, ve ki padişahları anlayışı, kendini ele alışı super otesiydi.
Ateşi ve ismi, yangını ve yananlari o kadar güzel anlatmış ki sonundaki uyarıya rağmen doğru olsun olmasın, yaşanmış olsun olmasın, sanki yaşanmış gibi içinde bitiveriyorsunuz öykünün. Dahası o da sizin içinizde...