10/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2020 23. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 28 Mayıs 2020 12:25
Zweig le bugün tanıştım... Hiçbirşey için geç değildir ama bir keşke duygusu yaratıyor ne yazık ki. ( neden daha önce okumadım diye) Kapağı incelerken kitap elimde kurudu resmen. Bir iki satır okuyayım inceleyeyim diye son sayfasına kadar nasıl geldiğini bile anımsamayacak kadar soluksuz bir kitap. Akıcı, anlaşılır anlatımı, olay örgüsü,dili tek kelimeyle harika. Benim gibi geç kalanlardan olmayın hemen okuyun derim
SatrançStefan Zweig · Can Yayınları · 2019279,6bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.