7/10
·80 syf.··
2020 3. kitabı
Bu kitap hakkında söyleyecek bir şey bulamıyorum. Hiç beklemediğiniz bir anda sizi içine alan bir üslupla yazılmış. Başlıyorsunuz, bu işin sonu nereye varacak diyorsunuz ve bir bakmışsınız ki kitabın baş karakteri olmuşsunuz. Bu kitabı okuduktan sonra Zweıg'ı daha çok okumak istediğimi anlamış oldum. Ahım şahım bir kurgusu veya sonu olmasa da psikolojik ve duygusal açıdan çok yüklü olduğunu düşündüğüm bir kitap. Okurken 60 sayfanın nasıl geçtiğini anlamayacağınızın garantisini verebilirim. Daha önce Zweıg okumadıysanız da -tıpkı benim gibi- yazarla tanışmak için güzel bir fırsat. Benim gibi aşırı olaylı bir kurgu beklemeyin kitap olaydan ziyade durum üzerine yazılmış duygu düşünce ağırlıklı bir kitap.
AmokStefan Zweig · Qanun Neşriyat · 2018134,8bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.