Eğer aklınızda en ufak bir soru işareti varsa bu kitapla ilgili, hemen o soru işaretini kaldırın ve bu kitabı okuyun. İçerisinde psikolojiyi felsefeyi aşkı dramı bir arada barındıran bir kitap. Ama yazar öyle bir kurguyla öyle bir dille bir araya getirmiş ki ancak bu kadar sürüklerdi. Asla sıkılmadım okurken. Kitaba basladığım andan itibaren bir son belirlemiştim kafamda ta ki sonunu okuyana kadar. Şüphesiz söyleyebilirim ki en sevdiğim yer sonuydu kitabın. Ağzım açık kaldı diyebilirim. Kesinlikle tavsiye edebileceğim, içerisinde çok anlamlı alıntılar bulabileceğiniz bir kitap.