Aylak Madam

Aylak Madam
@athetown
7/10
·80 syf.··
2020 3. kitabı
Bu kitap hakkında söyleyecek bir şey bulamıyorum. Hiç beklemediğiniz bir anda sizi içine alan bir üslupla yazılmış. Başlıyorsunuz, bu işin sonu nereye varacak diyorsunuz ve bir bakmışsınız ki kitabın baş karakteri olmuşsunuz. Bu kitabı okuduktan sonra Zweıg'ı daha çok okumak istediğimi anlamış oldum. Ahım şahım bir kurgusu veya sonu olmasa da psikolojik ve duygusal açıdan çok yüklü olduğunu düşündüğüm bir kitap. Okurken 60 sayfanın nasıl geçtiğini anlamayacağınızın garantisini verebilirim. Daha önce Zweıg okumadıysanız da -tıpkı benim gibi- yazarla tanışmak için güzel bir fırsat. Benim gibi aşırı olaylı bir kurgu beklemeyin kitap olaydan ziyade durum üzerine yazılmış duygu düşünce ağırlıklı bir kitap.
AmokStefan Zweig · Qanun Neşriyat · 2018134,8bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Aylak Madam

, bir kitap okudu
7/10
·80 syf.··
2020 3. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
8/10
·248 syf.··
2020 2. kitabı
Eğer aklınızda en ufak bir soru işareti varsa bu kitapla ilgili, hemen o soru işaretini kaldırın ve bu kitabı okuyun. İçerisinde psikolojiyi felsefeyi aşkı dramı bir arada barındıran bir kitap. Ama yazar öyle bir kurguyla öyle bir dille bir araya getirmiş ki ancak bu kadar sürüklerdi. Asla sıkılmadım okurken. Kitaba basladığım andan itibaren bir son belirlemiştim kafamda ta ki sonunu okuyana kadar. Şüphesiz söyleyebilirim ki en sevdiğim yer sonuydu kitabın. Ağzım açık kaldı diyebilirim. Kesinlikle tavsiye edebileceğim, içerisinde çok anlamlı alıntılar bulabileceğiniz bir kitap.
Veronika Ölmek İstiyorPaulo Coelho · Can Yayınları · 2019102,5bin okunma

Aylak Madam

, bir kitap okudu
8/10
·248 syf.··
2020 2. kitabı
Paulo Coelho
7.9/10 · 102,5bin okunma
6/10
·399 syf.··
2020 1. kitabı
Arkadaşıma hediye almak için yola çıkıp onun zaten okuduğunu öğrenince ben okuyayım bari dediğim bir kitaptı. Aynı yazarın It kitabının filmini izlemem dışında hiçbir kitabını okumamıştım. Bu yazarın okuduğum ilk kitabı. Kitap bana gram korku hissettirmedi. Daha çok psikolojik bir gerilim hakimdi kitaba. Şaşkınlıktan ağzım açık kalmasa da korkudan titremesem de kötü bir kitaptı diyemem. Korku kitabından ziyade hafif bir gerilim arıyorsanız ve biraz da meraklanmak istiyorsanız önerebileceğim bir kitap. Ben bu tarz kitapları okurken korkudan titremek isteyen biri olarak biraz vasat buldum. Ama dediğim gibi sizin ne beklediğinize göre değişir bu durum. Louis kitabımızın ana karakteri ve bazı sayfalarda ağzını yüzünü dağıtmak istedim öyle söyleyebilirim. Umarım okurken siz de benim kadar sinirlenmezsiniz Louis'e. Olmazsa olmaz bir kitap değil ama bir şans verilmeyi hak ediyor bence.
Hayvan MezarlığıStephen King · Altın Kitaplar · 201914,6bin okunma