·382 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mayıs 2020 17:10 Neden bu kadar geç okuduğuma binbir pişmanlık duyduğum Tanpınar eseridir. Bu ne muhteşem bir hayal gücü, ne muhteşem olay örgüsü ve üsluptur. Şayet Ahmet Hamdi Tanpınar bu eseri Türk edebiyatına katmasaydı büyük bir eksiklik olacaktı Türk edebiyatında. Bu eserin ne öncülü, ne ardılı vardır, eşsiz ve eşsizliğini sürdürecek bir eserdir. Okudukça bitmesin de keyfini süreyim istediğim ancak olayları ve herbir kahramanın akıbetini merakımdan okuyamaya da doyamadığım bir kitaptı. Eski dilimizden de kelimeler öğrenmeme ve o zamanlara, aynı zamanda günümüze sarkastik yaklaşımlarla gülmeme ve düşünmeme sebep olmuştur ki bu bir kitabın okuyucusunu tatmin etmesine çokça yeterlidir. Mutlaka ama mutlaka okunmalıdır.