Ali Lidar yine yapmış yapacağını ,
Kitapta yer alan her şiirden, altını çizdiğim mısralar, mutlaka oldu...
Uslubunda ki samimiyet yine çok etkileyiciydi, özellkle şu karantina günlerinde , baharın gelişini kutlamak için, kitabı elinize alıp , herhangi bir bankta oturup okumanızı, şiddetle tavsiye ederim, deneyimlemiş biri olarak.
Son olarak, diğer kitaplarının aksine , bu kitapta, küfür pek yer almıyor, birkaç şiir dışında.
Son bir kitabı kaldı okumadığım, onu da alacağım tabi ki.