·416 syf.····Okunma: 29 Mayıs 2020 14:34 Kitabı okurken sıkıldığım çok fazla nokta oldu. Ruth'un davranışlarının nedenine daha fazla değinilse daha güzel olabilirdi. Pete o kadar çalıştı çabaladı sonu çok açık ve saçma kaldı. Frank niye böyle davrandı, Frank cezasını nasıl çekecek, Ruth ona nasıl hesap soracak kısmı çok boş bırakılmıştı. Kitabın birkaç yerinde yazımsal mantık hataları vardı. Kitabın sevmediğim kısmı fazla da olsa kitap bir türlü bitmese ve bitince bana bir şey katmasa bile gerçekte son nasıl oldu merak ettim. Sanki kitap 1960larda değil de günümüzde geçiyormuş gibi hissettim. Yazarın anlatımını olay örgüsünü beğenmedim. Alıp okuyun dediğim bir kitap değil.