·464 syf.····Okunma: 17 Mayıs 2020 14:41 Kitabı psikolojik gerilim olarak beğendim. Kitabın başları, kitabın son kısmından daha heyecan vericiydi. Doktor denek arasındaki ilişki ve ikisinin anlatımına bayıldım. Kendimi bir doktorun yerine bir de Jess in yerine koydum. Okumadıysanız kesinlikle okumalısınız.