Nazlı Buse Aladağ ve Ezel Alp Tekinoglu okkadar güzeldiniz kii:) kitabı bitirdikten sonra 3 gün geçmesine rağmen onları düşündüm acaba şuan ne yapıyorlardır diye ? Biraz delilik ama bunu bize en azından bana düşündürebildigi için yazara kucak dolusu sevgiler ❤ unutamayacağım kitaplar arasına girdi gerek kurgusu gerek kapak tasarımı ve cildi olsun muhteşemdi. Iyi ki sizi tanımışım diyorum ve gidiyorum