·192 syf.····Okunma: 29 Mayıs 2020 23:20 Birileri hayatta en sevdiğiniz kişiyi sizden koparıp alıyor.. Hissettikleriniz, tepkiniz nasıl olurdu? Acınızı nasıl yaşar , yasınızı nasıl tutardınız? Hukuk sisteminin gerekli cezayı vereceğinden de şüphelisiniz..
İşte böyle bir hikaye var karşımızda. 4 yaşındaki kızı iki öğrencisi tarafından öldürülen bir öğretmenin ilginç intikam öyküsünü özellikle eğitimci gözüyle okudum ve oldukça etkilendim.. Aile ve çocuk yetiştirme, bir çocuğun suça sürüklenme süreci üzerine çok anlamlı çıkarımların yapılabileceği güzel bir kitap.
Sevgili anne- babalar ;
Lütfen çocuklarınızı “sevin”, “sevginizi gösterin” , onlara “aidiyet” duygusunu yaşatın Ve lütfen onlar için “kalbinizde yer açın”