Puan vermedi·96 syf.··
Beğendi
·
2020 35. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 30 Mayıs 2020 00:43
İlk defa Tolstoy okudum. Benim için çok güzel bir tecrübeydi....olumlu anlamda Kitap okumayanlar için diyorum 6 güzel ders çıkarmamız gereken hikayelerden oluşuyor. Her bir hikaye bambaşka ve çok özel dersler veriyor benim için en güzel ve beni daha fazla etkileyen "insan neyle yaşar" ve "insana çok toprak gerekir mi? " hikayesi oldu...
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024234,4bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.