Puan vermedi·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2020 00:43 İlk defa Tolstoy okudum. Benim için çok güzel bir tecrübeydi....olumlu anlamda
Kitap okumayanlar için diyorum 6 güzel ders çıkarmamız gereken hikayelerden oluşuyor.
Her bir hikaye bambaşka ve çok özel dersler veriyor benim için en güzel ve beni daha fazla etkileyen "insan neyle yaşar" ve "insana çok toprak gerekir mi? " hikayesi oldu...