Büyükler için bir masal diyorlar evet ama bence 16 ve üzer her kes bu kitabı okuyup anlamalı niye mi? Öncelikle küçükken “ben büyüdüğümde böyle biri olmayacağım” demiş, büyüdüğün zaman küçükken istemediğin o kişi olmuşsundur değil mi? Büyükleri eleştiren birinin büyüdüğü zaman robot gibi çalışan, hayallerini yarım bırakan, tüm çocukluk anılarını unutan birine dönüşmesi sizce hüsran değil mi? Yazar burada tüm dünyaya sesleniyor ve insanların geçmişinizi, çocukluğunuzu, hayallerinizi hatırlayınız mesajını veriyor. Biz de şimdiden anılarımıza sıkıca sarılıp onları korumamız ve sahip çıkmamız gerektir. Çocukluk ve yetişkin arasında duran bir çizgidir kitap. Hangi yönü seçmek sizin kararınız. İyi okumalar :)