Kitabi aldigimda hemen tarihcesine bakmistim ve kitap yuzunden bir cok kisinin intihar ettigini ogrenince kitaba karsi cok sempati duydum.
Ancak, kitap 120 sayfa olmasina ragmen ancak 3 gunde bitirebildim.
Goethe olaya ancak 20.sayfada girebildi ve o kadar cok tasvir varki bikkinlik geliyor.
Son 15 sayfaya kadar ivir zivir bence. Ama iste dugyu son 15 sayfada geciyor. Yani Werther ne zaman gunlugune yazmayi birakip 3.sahis olayi almatmaya basliyorsa olay iste simdi basliyor dedim.
Werther kendini cok kaptirmis ve yaninda destek olacak kimse olmadigindan iyice kendini kaptiriyor. Ayrica Lottenin kocasida onca olup biteni biliyor.. bi boynuz meselesi var gibi cozemedim.
Sonuc Werther gocup gidiyor....