Puan vermedi·408 syf.··
2020 32. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 30 Mayıs 2020 15:58
Kitabın dili çok güzeldi. Cümleler yumuşak, derin ve sürükleyici. Konusu mitoloji olan bir kitap olmasına rağmen okurken zorlanmıyorsunuz, tarif ettiği fantastik dünyayı gözünüzde canlandırabiliyorsunuz ki mitolojik bir kitapta bunu yapabilmesi yazarın kalitesini gösteriyor. Özellikle Yunan tanrılarına ve mitolojiye ilgi duyuyorsanız kitabı çok seveceksiniz. Eleştireceğim tek noktası kitabın kurgusu sanırım, bazı yerleri çok iyiydi ama daha iyi bir son ve daha sürükleyici bir hikaye akışı beklerdim yazardan. Cevaplanmamış, yarım kalmış bir çok noktası var hikayenin. Tabi bu eleştiri yazar bir devam kitabı çıkartırsa tamamen geçersiz olur. Çünkü o zaman hikayede yarım kaldığını düşündüğüm yerler tamamlanmış olur. Kirke’yi tanımak güzel bir deneyimdi benim için kesinlikle sıraya alın.
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.