·264 syf.····Okunma: 30 Mayıs 2020 16:49 Küçücük bir çocuğun ikinci dünya savaşındaki yaşam mücadelesini anlatıyor kitap. Bir insanın başına bu kadar olumsuzluk gelip de oradan oraya savruluşu insanın içini parçalıyor. Ben kitabı çok beğendim. Yazım dili de çok sade ve akıcı. Tavsiye ederim.