Bu kitabı çok sevdim. Kitabı okuduktan sonra da filmini izledim. Bu kitapta en sevdiğim söz "CARPE DİEM" oldu. Anlamı ise "ANI YAŞA". Bu sözü duymuştum, ama kitabı okuyunca daha iyi anladım.
Bu kitap ile annem sayesinde tanıştım ve okuduğum için de çok memnunum.
Kitap hakkında spoiler vermeyeceğim. BU KİTABIN HERKES TARAFINDAN OKUNMASINI TAVSİYE EDİYORUM!
Bence, önce kitabı okuyup sonra da filmini izleyin!