Yirmi üçüncü kitap. Yeni bitirdim kitabı ve bana bıraktığı hüzünden muhtemelen uzun süre sıyrılamayacağım. Her şeye rağmen umudun bir yerden filizlenmesi, yalnızlık, doğayla kurulmaya çalışılan dostça ilişki. İnsanı hayatta tutmaya tek bir filizin yeteceğine dair, çok dokunaklı bir novella.