Lise yıllarımda tanıştığım Julia Quinn kitaplarından biri. Yakın arkadaşımda serisi vardı. Ondan ödünç alarak başlamıştım bu güzel seriye. Bana çok güzel duygular yaşattı, kitabı okurken içimin kıpır kıpır oluyordu, sayfa değiştirmek için can atıyordum. Aşk öyle yoğun işlenmiş ki yaşıyormuş gibi hissettiriyor.