Puan vermedi·332 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2020 23:50 Okunması gerçekten sabır isteyen bir kitap. Özellikle ilk bölümler gerçekten okuru zorlayan türden. Yazar çok fazla imgelem kullanmış ve bazen olayları çözümlemekte zorlanıyor insan. Kafka’nın kitapları insanı yoran türden diyordum ama bu kitap çok daha yorucu onu gördüm. Her ne kadar okuması zor olsa da kitabı bitirdim. Sabredip okumaya devam ederseniz ilerleyen bölümlerde olaylar biraz daha akıcı hale geliyor. Dediğim gibi bu olayları çözmeye çalışırken ve yazarın anlatmak istediğini kavramaya çalışırken yorulacaksınız.