·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mayıs 2020 16:58 Sanırım kitapta altını çizmediğim cümle yok gibi... mutlaka okunması gereken bir kitap. Kulağımıza küpe yapacağımız çok şey var. Örnek alacağımız, bazı durumları degistirecegimiz, yeniden başlayacağımız çok şey var. Bazı yerlerde kendi adıma bunu yapmaya okumaya çok geç kalmışım dedim. Tekrar tekrar açıp ilber hocanın uyarılarını gözden gecericegimden eminim. Iyi okumalar...