Aslında konusu çok basit. Bir adam hazzetmediği yaşlı bir kadını öldürür ve çok kısa bir rahatlama yaşar. Ama kitabı eşsiz kılan bence adamın cinayetten sonra çekmiş olduğu vicdan azabı. Kitabı okurken kendi vicdan azaplarım aklıma geldi ve aslında bir yerde bir suçun cezasını çekmek insanı daha özgür kılıyor. Yıllar önce okuduğum kitabı en yakın zamanda tekrar okuyacağım.