Kitaba öykü kitabı gözüyle başladığınızda sonu çok güzel, çok sürprizli... Ancak ben başta üstü kapalı spoiler yedim o yüzden ağzım açık bitirmedim sanırım. Yazarı ilk defa bu kitabıyla tanıdım ve severek okudum. 2 saat içinde bitirdiğim bir kitap oldu.