Puan vermedi·376 syf.··
2020 5. kitabı
Uzun zamandır roman okumuyordum ve şu an bu kitabı okuduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Bu kitaptan sonra yazarın diğer kitaplarını da almak ve okumak istiyorum. Gerçekten mükemmel bir kitaptı. Betimlemeler, karakterler, olay örgüsü, diyologlar o kadar güzeldi ki nerdeyse kitap içime işledi diyebilirim. Bu kitapla beraber bir sürü yeni kelime de öğrendim, yazar onları o kadar ince ve güzel bir şekilde kullanmıştı ki insanın aklında kalmaması imkansız gibi. Gerçek ve hayal o kadar güzel bir şekilde birbirine girmişti ki karakterle beraber okuyucu da hangisinin gerçek hangisinin hayali olduğuna karar veremiyordu. Zaten sonu da böyle bir belirsizlik içinde bitti. Kısacası kitaba ve yazara gerçekten hayran kaldım. O zaman yazarın sevdiğim bir cümlesiyle bitireyim. "Şımarmak da biliyorsunuz, çocukluğumuzdaki ruha misafirliğe gitmektir."
HebaHasan Ali Toptaş · Everest Yayınları · 20165bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.