Bu kitabı daha önceden okumadığıma o kadar pişman oldum ki, size anlatamam. Okurken duygudan duyguya girdim. Hele ki sonu.. Spoiler vermeyeceğim Ama şunu söylemeliyim ki beklemiyordum. Zeze'nin kitap boyunca neler yaptığını bilmeme rağmen, - Ne yaramaz bir çocuksun Zeze. - Portuga'nın gözünde Zeze nasılsa aynen benim gözümde de oydu. Zeze ve Portuga'nın dostluğu o kadar güzeldi ki. Birlikte olduğu bölümler su gibi akıp geçti. Minguinho ile konuşmaları da çok özeldi. Size bu kitabı şiddetle tavsiye ediyorum. Bu kitap kitaplığınızda kesinlikle bulunmalı. Hoşça kalın