Biraz beynim yansın diyorsanız buyrun tam aradığınız kitap!!
Kitabı beğenip beğenmemek arasında bir yerdeyim.Aslında üstünde uzun uzadıya düşünülmesi gerek kesinlikle ağır bir kitap , savunduğu görüş açısından .Yani insanın aslında bir makine olduğu konusunda ...Aklın ve düşüncelerinde kişiden bağımsız olduğu konusunda görüşleri var yaZarın ve bunları kanıtlayıcı nitelikte örnekleri var.Ben bu görüşlerin ne kadar doğru olduğu konusunda aradayım.Kafa yorulması gereken görüşlerle dolu bir kitap.Farkı bakış açılarıyla ve üstünde düşünülmesi gereken konuları seviyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.
Sanıırm bir süre sonra tekrar okumalıyım fena halde aklımı karıştırdı çünkü.