Puan vermedi·192 syf.··
2020 4. kitabı
·
27 günde okudu
·
Okunma: 02 Haziran 2020 00:02
Güzel dualar var istifade edilesi bi kitap lakin bir iki şey hoşuma gitmedi. Haddim olmayarak onları dile getirmek istiyorum. 1. Sayfa altında olması gereken dipnotların hepsinin kitap sonuna eklenmesi kitabı okuma hevesimi kırdı , biraz sinirlendirdi okuma süremi uzattı sürekli kitabın sonuna gidip dipnotlara bakmak bıkkınlık verdi aynı zamanda 2. Konu anlatılırken aynı şeyleri defalarca tekrar tekrar üç beş yedi defa okumayı da çok sevmedim gına geldi bazı yerlerde.
Din
Dua TerapisiEsma Sayın · Nesil Yayınları · 2011188 okunma
·
84 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.