8/10
·219 syf.··
2020 6. kitabı
Uzun zamandır hiç bir cümleye bu kadar katılmamıştım! 'Sevdiğiniz biri ölmüşse, geriye kalanları haddinden daha fazla sevmeye başlıyordunuz' Ne yalın ne net bir cümle! 'Evet öyleydi!' Dedim okurken... Çünkü bir daha o anı yaşayamayacağını en iyi bilen kişidir en sevdiğini kaybeden kişi! Çünkü korkar, eksik kalacağını düşündüğü her andan! Çünkü her anını severek gecirmek zorundadır, bilir bunu! Çünkü acı en çok öyle hafifler! Çünkü ölen onun yarası, kalan ise yara bandıdır...
1000Kitap
DankSinem Sal · April Yayıncılık · 2016500 okunma
·1 alıntı·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.