·975 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Haziran 2020 10:47 Merhabalar. Normalde böyle kalınlıkta bir kitap okusam başını muhakkak unuturdum ama bunu çok iyi hatırlıyorum.
Bu kitapta yeni karakterlerle karşılaşıyoruz. Mesela; Bellatrix, Umbrige, Tonks vb.
Konumuz kısaca Lord Voldemort'un geri gelmesi, ikinci savaşın kısmen başlaması ve sirius'un ölümü.
Hatırlarsınız bir önceki kitapta Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen'in ((voldemort) gelişini ve Harry ve Dumbledore'a inanmamalarını ve bakanlığın okula karışmasını okuyoruz.
Arkadaşlar kısaca böyle çok anlatmak istemedim. (Açıkçası Umbrige seride ki en sevmediğim karakter oldu Voldemor'tan bile)
İYİ OKUMALAR