Gece ibadetlerini ve işlerimi tamamladım. Erkenden yattım ki; uykumu alayım, dinleneyim. Çünkü birkaç gündür geç yatıp erken uyanıyordum. Ama bu gece erken yattığıma pişman oldum. Kısa süreli ve hemen uyanmalı rüyalar mı görmedim, koşuşturmalı ve hastalığa yakalanmalı rüyalar mı görmedim... Resmen yoruldum, yıkıldım yahu.
Geç yatıp erken uyandığımda bu kadar yorgun uyanmıyordum. Resmen sırtım, belim ağrıyarak uyandım. Ama insanoğlu işte. Uykusu bile imtihan...