·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mayıs 2020 21:58 Kitabı okumama sebep kesinlikle dizisi. Dizi ile kitap aynı diyemeyiz ama çok da ayrı diyemeyiz. Dizi de Anne daha çok bir şeylerle mücadele etmek zorundaydı fakat kitap bu konuda daha ılımlı. Gilbert ile dizidekinden farklı bu beni üzdü. Diziyi izlememiş olsam kitabı nasıl yorumlardım.
Cuthbert ailesi ve Anne birbirlerinin mucizesi. Yıllar sonra Green Gables’a bahar ve çokça neşe geldi. Anne’nin ise karanlık hayatı aydınlandı. Anne’nin mücadeleci ruhu çok iyi aktarılmış ve kendinizi bir anda hırs yüklü buluyorsunuz. Olmaz denilen şeyler olaylara yaklaşım şekli ve iyi niyetle değişebiliyor. İçimizde çiçekler açtıran, ortamı güzelleştiren, baharı yanımıza getiren bir kitap.